وقتی شروع به بررسی در افکار و رفتارهای مشاوران املاک موفق می کنیم، پی می بریم که آنها به یکسری اصول پایبند هستند و مدل فکری مشاوران املاک موفق تقریبا یکسان است. در زیر به اختصار به برسی بعضی از این اصول فکری مشاوران املاک می پردازیم.

1) مشاوران املاک موفق ریسک می کنند

مشاوران املاک موفق روز در کنار خطوط نمی نشینند و رویاپردازی می کنند. آنها آنچه را که در مورد آن فکر می کنند انجام می دهند. آنها از گیر افتادن و ریسک کردن نمی ترسند. بسیاری از سرمایه گذاری ها در زندگی هرگز 100٪ ایمن یا تضمین شده نخواهند بود. اجازه ندهید ریسک شما را متوقف کند. برو بیرون ببین چی میشه چی برای از دست دادن داری؟ افراد بیشتری به زندگی خود نگاه می کنند و از کارهایی که انجام نداده اند پشیمان می شوند تا کارهایی که انجام داده اند.

2) مشاوران املاک موفق به خود باوری تزلزل ناپذیر دارند

مشاوران املاک موفق گاهی اوقات از شک و تردید در خود رنج می برند، اما در کنار گذاشتن این موضوع خوب هستند یا افکار خود را خیلی جدی نمی گیرند. به جای تجزیه و تحلیل بیش از حد همه چیزهایی که ممکن است اشتباه پیش برود، روی نقاط قوت خود تمرکز می کنند. این نقاط قوت به‌عنوان پایه‌ای اساسی عمل می‌کنند که از آن به دنیای گسترده می‌پرند تا مهارت‌های خود را نشان دهند. خود باوری بخش بزرگی از موفقیت را تشکیل می دهد. من افراد زیادی را دیده ام که استعداد ضعیفی دارند، به دلیل باور خود به موفقیت های بزرگی دست یافته اند. من همچنین افراد فوق العاده با استعداد را دیده ام که پتانسیل خود را به دلیل عدم اعتماد به نفس خود به طور کامل هدر می دهند. خودباوری «تخته پرش» است، استعداد بر میزان بالا رفتن شما تأثیر می گذارد. بدون خودباوری - همه استعدادها هدر می رود.

درمانگران برای درمان افسردگی، اضطراب یا سایر نیازهای سلامت روان شما در کنار شما هستند

امروز گزینه های خود را کاوش کنید

3)مشاوران املاک موفق اهمیتی نمی دهند که دیگران چه فکر می کنند

افراد موفق به نظرات خود بسیار اهمیت می دهند. نه به روشی متکبرانه، بلکه به روشی مبتنی بر ایمان. آنها می دانند که چه توانایی هایی دارند و سیستم های اعتقادی قوی دارند. تفاوت سیستم های اعتقادی آنها در مقایسه با "جوی متوسط" این است که سیستم های اعتقادی آنها بسیار به نفع آنها عمل می کند. آنها خودشان را دوست دارند و آنچه را که برای آن ایستاده اند دوست دارند. آنها آرمان ها/ارزش های قوی دارند و زندگی ای دارند که به آنچه برایشان مهم است صادق باشد. وقتی ارزش‌های روشنی در مورد زندگی ندارید، «آرزو شوی» بودن آسان است.

4) مشاوران املاک موفق خارج از چارچوب فکر می کنند

مشاوران املاک موفق تمایلی ندارند که زندگی را آنطور که هست بپذیرند. آنها دائماً چرا را می پرسند و دائماً به دنبال راه هایی برای بهبود "آنگونه که هست" هستند. آنها رهبر هستند، نه پیرو و ترسی از مخالفت با غلات ندارند. هر چه بیشتر مردم به آنها بگویند کاری را نمی توان انجام داد، مصمم تر می شوند تا آن را انجام دهند.

5) مشاوران املاک موفق از نظر قلبی خوشبین هستند

در فکر یک پروژه جدید، مشاوران املاک موفق به جای اینکه به همه مشکلات احتمالی نگاه کنند، به احتمالات نگاه می کنند. آنها اجازه می دهند فرآیند خلاقانه ظریف قبل از افزودن به پیش بینی های منطقی و واقع بینانه توسعه یابد. اگر همه ما به جای تمرکز بر آنچه که ممکن است، پروژه ای را با نگاه کردن به مشکلاتی که ممکن است در آن وجود داشته باشد شروع کنیم، هیچ چیز هرگز اختراع یا به دست نمی آید. آنها به دنبال خوبی در موقعیت ها هستند و این نگرش یک حایل ذهنی قوی ایجاد می کند که از افراد خوش بین در برابر آسیب های جنبه های منفی زندگی محافظت می کند.

6) مشاوران املاک موفق انعطاف پذیر هستند و از شکست نمی ترسند

شکست به عنوان سرنخی برای پازل در نظر گرفته می شود. افراد موفق به جای درونی کردن شکست، آن را بخشی ضروری از زندگی می دانند. آنها خود را شکست خورده نمی بینند، بلکه به کار به عنوان انجام ندادن نگاه می کنند. یک جدایی ذهنی واضح بین فرد و عمل وجود دارد. شکست فقط در صورتی یک معامله بزرگ است که آن را بسازید.

7) مشاوران املاک موفق نگرش «می توانند انجام دهند» دارند

مشاوران املاک موفق مشتاق و همیشه آماده برای یک چالش، به یافتن راه حل نگاه می کنند. آنها ثابت کننده زندگی هستند. آنها در مورد اصلاح چیزهایی که قابل اصلاح نیستند وسواس ندارند و می دانند چه زمانی باید عقب نشینی کنند و چیزی را رها کنند. افرادی که عزت نفس پایینی دارند معمولاً کسانی هستند که به سختی رها می‌شوند زیرا خودشان و کار را یکی می‌دانند و اگر نتوانند مشکل را حل کنند، خود را شکست خورده می‌دانند. افراد موفق می توانند دیدگاه خود را حفظ کنند و از شور و شوق خود غافل نشوند. آنها تشخیص می دهند که چه زمانی تلاش بیشتر از فواید آن است.

8) مشاوران املاک موفق مسئولیت زندگی خود را بر عهده می گیرند

این بزرگ است. افراد موفق می دانند که به دلیل انتخاب های خود در موقعیت فعلی زندگی خود قرار دارند. افرادی که مسئولیت انتخاب های خود را در زندگی به عهده نمی گیرند، تمایل دارند همان خطوط قدیمی را تکرار کنند:

"این تقصیر پدر و مادر من است که من اینگونه هستم که هستم." والدین واقعاً تا حدی بر ما تأثیر می گذارند، اما افراد موفق به جای سرزنش، بدبختی خود را می پذیرند و تقریباً از شروع بد خود در زندگی برای تقویت بیشتر آنها استفاده می کنند. آنها می خواهند علیرغم اتفاقاتی که برایشان افتاده است، به موفقیت برسند.

"من تو را زدم زیرا مرا تحریک می کنی. تو مرا مجبور به انجام آن می کنی.» واقعا؟ من آن را نمی خرم. مگر اینکه اسلحه ای در سر شما باشد، شما هنوز انتخاب می کنید که چگونه واکنش نشان دهید. شما نمی توانید دیگران و افکار وحشیانه آنها را کنترل کنید، اما مطمئناً انتخاب می کنید که در مورد آن چه کاری انجام دهید.

"من با هم رابطه داشتم چون تو به من توجه کافی نمی کنی." یک "پلیس بیرون" دیگر. اگر نیاز دارید رابطه داشته باشید (من کی هستم که قضاوت کنم) اما دیگری را سرزنش نکنید. این فقط مضحک است و انکار را در بهترین حالت خود نشان می دهد. حتی اگر یک رابطه افتضاح باشد، باز هم ترجیح می دهید در آن بمانید و بنابراین نمی توانید شریک زندگی خود را به خاطر بدبختی که احساس می کنید سرزنش کنید. آنها قطعاً به بدبختی شما کمک می کنند، اما این همه تقصیر آنها نیست. مسئولیت شخصی برای بسیاری از افرادی که "بازی قربانی" را انجام می دهند، منجر به زندگی شادتر می شود.

9) مشاوران املاک موفق خودآگاه هستند - نقاط قوت / ضعف خود را بشناسید

مشاوران املاک موفق برای خود احترام قائل هستند و می دانند در چه کاری خوب هستند. آنها همچنین می دانند که در چه چیزی آنقدرها خوب نیستند. آنها هیچ مشکلی در اعتراف به نقاط ضعف خود ندارند، اما در استفاده از نکات خوب خود خوب هستند. افراد موفق ممکن است فوق انسانی به نظر برسند اما اصلا اینطور نیستند. آنها فقط از تفکر خود در لانه توانایی های خود استفاده می کنند و افکاری را انتخاب می کنند که برای آنها کار می کند.

10) مشاوران املاک موفق پس می دهند و کمک می کنند

مشاوران املاک موفق به طور کامل به فکر خودشان نیستند. آنها تصویر بزرگتر را می بینند و به دیگران پس می دهند. آنها مجموعه ای از باورهای سالم در مورد دیگران دارند - اینکه مردم عموماً خوب هستند و "برای گرفتن آنها" نیستند. افرادی که از دوران کودکی ناراضی و ناآرام هستند، تمایل دارند با دیدن دنیا به عنوان مکانی پست و نامهربان بزرگ شوند و احتمال بیشتری دارد که باورهای منفی درباره جهان را در خود بگنجانند. به عنوان یک بزرگسال، مهم است که این باورهای منفی را زیر سوال ببرید و دریابید که آنها دیگر از بسیاری جهات کاربردی ندارند. ما به عنوان بزرگسالان انتخاب های بیشتری در زندگی داریم و این به ما بستگی دارد که از زندگی خود بهترین استفاده را ببریم. با نگاهی متعادل تر به جهان، به احتمال زیاد ما بخواهیم پس بدهیم. اگر عصبانی هستیم و احساس می کنیم که کارمان سخت شده است، به احتمال بسیار کمتری بخواهیم به دنیای اطرافمان کمک کنیم. ما معتقدیم که چیزی مدیون هستیم و حالت قربانی دوباره برقرار می شود (به شماره 8 مراجعه کنید).

ما نمی توانیم آنچه در گذشته اتفاق افتاده را تغییر دهیم. همیشه برای من بسیار غم انگیز است که شاهد افرادی باشم که در گذشته گیر کرده اند. آنها خاطرات منفی دارند و مرتباً آنها را در ذهن خود بازی می کنند ، انگار که دیروز اتفاق افتاده است. هر چند همه اینها باعث تقویت احساسات منفی می شود. هوشیار بودن به این معناست که به خود بگویید: "من خوب هستم، همین الان، همین جا". زندگی در گذشته به کسانی که به شما ظلم کردند بارها و بارها بر شما قدرت می دهد. همین الان یک انتخاب کنید و اجازه ندهید آنها قدرت ناراحت کردن شما را داشته باشند. اگر از نظر ذهنی برای انجام این کار به اندازه کافی قوی نیستید - از یک مشاور کمک بگیرید. ممکن است. زمانی که احساس قدرت می‌کنیم و باور کنیم یا نه، موفقیت بسیار آسان‌تر است، همه‌ی ما بدون کمک دیگران می‌توانیم احساس قدرت کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *