تخفیف!

دفتر فروش آپارتمان مسکونی سایز جیبی

قیمت اصلی 50.000 تومان بود.قیمت فعلی 45.000 تومان است.

دفترفروش آپارتمان مسکونی سایز جیبی سیمی 1/2

ویژگی های محصول

  • نوع صحافی: سیمی
  • نوع سیمی: سیمی فلزی مارپیچ استیل
  • جنس جلد: طلق 500 میکرون
  • تعداد برگ: 80 برگ دورو
  • تعداد فایل فروش در دفتر:  320 عدد
  • ابعاد دفتر: A6

دفتر فایل اجاره و فروش جیبی   کد Dk2

 

دفتر فایل اجاره و فروش جیبی   کد Dk2 یک دفتر فایل دو کاربردی مخصوص رهن و اجاره و همچنین فروش آپارتمان مسکونی با جلد طلق ضخیم و صحافی سیمی فلزی استیل است.

اگر نگران گم شدن یا لو رفتن فایلهای خود در دپارتمان هستید و بهمین دلیل هرشب دفتر خود را همراهتان به منزل میبرید, این دفتر بهترین گزینه برای شما است و میتوانید آنرا در هرکدام از جیبهایتان که دوست دارید قرار دهید.

این دفتر سایز کوچکی دارد و ما اصطلاحا به آن دفتر فایل اجاره و فروش جیبی میگوییم. دفاتر سیمی فایل دفتایل همیشه 80 برگ هستند.

دفتر فایل دی کی تو یا دی کی دو دارای جلدی با طلق خیلی ضخیم است. رنگ جلد این دفتر همیشه در مایه های آبی و سرمه ای است.  صحافی این دفتر فایل سیمی استیل است.رنگ چاپ نوشته ها و جداول داخلی این دفتر سرمه ای است.

دفترDk2 شامل ۸۰برگ دو رو است و در هر صفحه فضا برای نوشتن مشخصات دو فایل وجود دارد. یعنی  این دفتر قابلیت جا دادن ۳۲۰ فایل در خود را دارد.

در این دفتر تمام مشخصات ملک نظیرمتراژ ، تعداد خواب، طبقه، تعداد طبقات، تعداد واحد، عمر بنا، جهت، نما، پارکینگ، انباری، آسانسور، بالکن، کف، کابینت، سرمایش و گرمایش، استخر سونا و جکوزی در نظر گرفته شده است.

همچنین کلیه مشخصات مالک و آدرس ملک در نظر گرفته شده است. فضای کوچکی جهت توضیحات و وضعیت کاربری ملک بلحاظ تخلیه یا پر بودن دارد و مجلی برای نوشتن قیمت کتر و کل و یا قیمت رهن و اجاره .

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دفتر فروش آپارتمان مسکونی سایز جیبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دفتر فروش آپارتمان مسکونی سایز جیبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *